søndag 1. august 2010

Skatter fra Haugesund

Jeg var en uke hjemme på ferie i Haugesund. Ruslet litt rundt i gatene og det var da jeg kom over en fantastisk liten butikk som heter sy med oss. Butikken var stengt, men inni butikken var en koselig jente som slapp meg inn. Hun holdt på å omdekorere butikken sin og vi kom fort i prat da vi deler samme interesse,  sy barneklær. Mens jeg sto der skimtet jeg en pose full av retro sengetøy. Og gjett hvem som gikk ut av butikken overlykkelig med en pose retro sengetøy:) Nå gleder jeg meg til disse sengetøyene skal bli miamøvesker, bukser og kjoler.

Marie heter den koselig jenta i butikken. Hun har en nettbutikk som heter http://www.tantemine.no/ . Der selger hun blant annet mønster og stoffer. Anbefaler dere om å ta en tur dit :)


1 kommentar:

  1. wow så heldig du var!!!!!!!!!!kjenner igjen noen av disse her ja!herlig!!
    tantemia er en flott nettbutikk ja-har handlet litt der! veldig trivelig og raske handler!!!!!

    fortsatt fin sommer!

    SvarSlett