søndag 6. februar 2011

Skrappekammeret utfordring








8 kommentarer:

  1. Å fy søren Mia, så flott den ble. Lekre farger og det mønsterarket er nydelig. Du var skikkelig kreativ etter at jeg dro ser jeg :)
    Tusen takk for en utrolig hyggelig kveld. Kosa meg masse :)
    Klemmer fra Grethe

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg:-)
    Nydelig bok/eske du har laget:-) Likte veldig godt motivet og pynten- nydelig!
    Hvilket fotohjørne har du brukt?
    Klem fra June

    SvarSlett
  3. Råstilig! :D Har skikkelig lyst til å prøve meg på en sånn bok jeg også! Elsker fargene du har brukt!

    Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  4. Dette er noe av det fineste jeg har sett. Du er flink og kreativ: )

    SvarSlett
  5. Kjempeflott bok du har laget!!! Nydelige farger og pynting! Lekkert!
    Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
    -klem-

    PS: Husk å linke til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  6. Denne er utrolig nydelig! Fargene og pynten!! Og jeg liker denne måten å bruke dette stempelet på!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret sin bursdagsutfordring!

    SvarSlett
  7. Så flott bok i flotte farger. :) Er det blanke halvperler du har brukt eller er det noe annet?

    Ha en fin dag.

    SvarSlett