onsdag 21. juli 2010

Husdrøm ble virkelighet.

Vi har lenge vært på jakt etter et hus eller en tomt. Men her som vi bor blir det lagt ut minimalt med tomter og husene er fra 70 tallet, overpriset og må gjøres en del med. Men så dukket drømmetomten og drømmehuset opp ut fra intet. Eller jeg kom over er prosjekt som var i gang. Noen møter med snekkeren og en liten prat med min kjære, så var vi plutselig husbyggere. I og med at vi kom inn så tidlig i prosessen fikk vi også være med å påvirke hvordan ting skal være inni. Huset er nå på god vei fremover og vi kan flytte inn allerede i august:) Gjett om vi gleder oss til å sitte å nyte et glass vin på verandaen og nyte utsikten over Sandebygd. Drømmer kan plutselig blir virkelighet når man minst aner det. Det opplevde vi:)




4 kommentarer:

  1. Og jeg lurer jammen på om jeg vet hvor du skal flytte :)Likner veldig på det huset som blir bygget her oppe, og utsikten er veldig kjent :)
    Flott blogg du har :)

    SvarSlett
  2. Så morsomt, en nabo:)
    Vi er veldig fornøyd med den utsikten og jeg gleder meg til å bo i den enden av solskinsbygda.. Kankje vi sees:)

    SvarSlett
  3. Jeg ser at du scrapper. Vi scrapper i barnehagen nede på Klevjerhagen en gang i uken:) Begynner nok i august igjen. veldig kos hvis du har lyst til å være med..
    Grethe

    SvarSlett
  4. Så koselig. Det vil jeg veldig gjerne være med på. I august styrer vi nok med flytting og diverse, men en gang i september da har nok ting roet seg, og da er jeg klar for å være kreativ:)

    SvarSlett