søndag 9. januar 2011

Nytt år nye muligheter

Ja så var vi i gang med nytt år. Mange forbinder nytt år med en ny start. Det er da man har muligheten til å legge ting bake seg og se fremover. Jeg personlig setter meg alltid opp nye mål når det er nytt år. Jeg er i utgangspunktet en veldig sosial person, men alikevel er et av målene mine å være enda mer sosial og finne på mer spennende ting dette året. Det handler om å leve nå, da må man fylle dagene med innhold. Jeg kjenner mange mennesker, men ønsker å bli kjent med fler. Jeg har oppdaget mange steder, men ønsker å oppdage flere steder. Jeg har kretaive evner, men ønsker å utvikle dem. Jeg har en kropp, men har tenkt å få den i bedre form. Jeg har et hjerte og jeg har tenkt å pleie det godt med ting som er bra for meg. 
Kom over denne teksten som egentlig passer veldig til mine tanker for det nye året. Det handler om å ikke bare la dager være dager, men å glede seg over dem og de små øyeblikkene og mulighetene som ligger der.
Godt nytt år alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar