onsdag 10. november 2010

GODIS-STRØMPE

Jeg har alltid trodd på nissen. Jeg tror faktisk litt på han enda. De små dvergnissene som bor i høyet på låven. Det er vell en grunn til at vi hvert år synger "på låven sitter nissen med sin julegrøt" ;)
Når jeg vokste opp ble alltid stømpen hengt på peisen lille julaften. Det var like magisk hvert år når strømpen hang der full av gotteri på julemorgenen. Jeg var overbevist om at det var nissen som hadde vært der.  Jeg minnes vi hadde fyr i peisen og jeg fikk sitte i pyamas og se på juletv og spise gotteri til langt på dag. Den magiske barndom..hvor ble den av??

Måtte bare ta med denne reinsdyrknaggen. Jeg har den på kjøkkenet og synes den er så nydelig. Har en til som jeg skal henge på soverommet til å ha smykker på.

 Jeg fant ut at jeg skulle prøve å sy julestrømper i år. Jeg skal på et par julemarknader, så da får vi se om noen liker strømpene mine..




3 kommentarer:

  1. Der var jo stoffet "mitt" og! Eeelske veskå mi altså! :o)

    Kan veta nåken komme te å villa ha dei flotte sokkene dine! 2 innlegg på kun kort tid og snuppa ;o) Ska sei du e i gang!

    Det var så flott det forrige innlegget ditt og syns eg. Du e flink altså. Digge stilen din!

    Kos deg videre med alle kreativitetene dine :o)

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    SÅ søte julestrømper. likte den første veldig godt:)
    og reinsdyrhodet ditt likt eæi kjæmpegodt. Ønske mæi en sån til å ha på soverommet for å henge smykker på:)
    Takk for kommentar hos mæi:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Det er så gøy og facinerende å se andre blogger;) du er jo en super kreativ sjel;) her skal jeg følge godt med !!

    SvarSlett