onsdag 10. november 2010

NOEN LOPPEFUNN SOM BLE "GODKROK"

Jeg har samlet litt lopper nå en stund og får endelig tatt dem i bruk. Stolen fant jeg på en brukthall på Sinsen i Oslo. Det er opprinnelig en brun bambus stol fra Indonesia. Jeg fant ut at jeg ville ha den hvit og det angrer jeg ikke på. Min kjære ble også overbevist om at stolen da kunne bli kul. Den er overraskende god å sitte i og svinger til sidene og vipper. Perfekt strikkestol for meg om jeg drar bort en puff til bena. Den trenger nok et lag til med maling, men det får i så fall bli til våren når jeg kan dra malingsprosjekter ut på verandaen.
Bordet har jeg funnet på fyllinga, jeg elsker formen på det, spesielt foten og den buede bordplaten.
Vasen er kjøpt på Fretex. Jeg falt for designet og fargen og bare måtte ha den. Jeg tok den med til nermeste malebutikk og fikk skannet fargen slik at jeg også fikk maling til fondvegg på soverommet vårt.
Putene er fra min favoritt epla butikk , nemelig PLONKA! Der kan man få kjøpt nydelige puter i alle varianter og fargerikt stoff fra 70 tallet.. De turkise og grønne er min klare favoritt..




1 kommentar:

  1. For noen loppefunn du har i hus :)
    Kjører forbi huset og ser at dere har flyttet inn... den store lampen over spisestuen din lyser så vakkert i mørket.. Håper dere trives i nytt hus.
    Når du har lyst og tid til å lage kort så si fra så blir du med i barnehagen en tirsdag eller torsdag.
    Klemmer fra Grethe

    SvarSlett